Tjabba!

Hejsan!
Idag har det varit skola, den har ju kommit igång nu. USCH!
Aja, träffa alla igen iaf! Idag när vi skulle äta så fick vi stå utanför resturangen och det tog typ 40 min innan man fick någon mat!?! Det var pankakor och alla åt samtidigt, liksom bra tänkt! Alla ettor, tvåor och alla treor! BRA TÄNKT! Aja, vi fick mat iaf, sen hade vi svenska. VI hade fått en ny lärare, yaay! Hejdå äckel Hanna. Sen efter det hade vi projekt och företagande, med en helt ny lärare. Han verkar vara så där. Sen åkte jag hem, mötte Tessan på bussen. Kom hem och prata med mamma, visade en video för henne. Som tre personer i min klass har gjort. de har gjort allt själva!
KOLLA IN DEN!
Sen pratade vi lite, nu sitter jag här och lyssnar på åskan, och mamma lagar mat. MUMS! För jag är massa hungrig. Sen vet jag inte vad jag ska göra...
Aja. ha det bäst!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!