regn...

Hello,
det regnar ute och vi har håltimma i typ nästan 3 timmar, låter det kul? NEJ!
Det regnar som fan! Tänker inte gå till maten för att äta, går heller till priso asså. FY FAN säger jag bara. kl 2 ska jaghar möte med rektorn, min mentor och min mor. För att se vad som händer detta år och planera lite. Sen ska jag och mamma gå på stan, det tänker jag inte göra i detta väder säger jag bara! Sen ska jag hem och fixa engelskan. Så att den blir gjord. Men måste säga att jag har varit duktig och gjorde massa på den. Sen ska jag nog sova. Hörs sen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!