Kärt barn har många namn

Hej, mår så här just nu!
Duschade nyss. För att må lite bättre, det gick så där.
Men idag var det ju friluftsdag, ute i Villingebadet.
Inte alls kul, usch. Fört så kom bussarna till skolan, som vi skulle ta. Våra buss blev sen.
Skulle ha åkt halv 9. åkte väl runt tio i kanske.
Sen när vi va framme så delade vi upp oss i grupper.
Det blev ja, Sofie, Simon, David, Olof och Sebban.
Vi fick sen göra en typ en rebus. SKIT SVÅR VERKLIGEN!
Efter en timma typ hade vi fortfarande inte kommit på vad det kunde vara för ord språk som det skulle vara. Sofie skulle ju till läkaren kl ett. Så jag och hon fick gå hela ist för att göra alla uppgifter, det va skönt! Vi va framme vid maten 11.20 där drack vi och åt ett äpple. Sen efter ett tag så kom Peter(min mentor). Efter det så körde han oss till hennes läkare. Jag gick till kungsgatan, då kom precis 15, SKÖNT! Så man slapp vänta 100 år på en buss. Sen så kom ja hem, pratade lite med mamma. Sen gick ja och la mig och sov ett tag. Sen gick jag upp och spela wow. Då ringde älsk. Åhh, vad skönt det va att höra hans röst, dock så saknar jag honom mer nu. Det gör massa ont. Jag vill vara med han hela tiden. Han får mig att må bra, han finns alltid där. Han är så snäll och underbar. Tänk att han är min. Åhh, jag har min drömprins. Det är inte alla som har det. Vilken tur jag har. Han är mitt allt, hela min värld.
Älskling, jag älskar dig utav hela mitt hjärta.
Kommer nog inte skriva mer idag, orkar inte.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!