Johanna!

Johanna, det är så synd att vi inte ses mer. OMG vad jag har saknat dig!
Vi gjorde väl inte så där jätte mycket, planerade in en ålandskryssing med mor också. Om den nu blir av, hehe. HOPPAS! Det skulle va as kul. Men iaf, kom och tänka på den tiden det bara va hon och jag. Liksom vi lekte varje dag, när min farmor dog så sa hennes farmor att hon kunde bli min nya. Jag blev så glad. Jag kommer ihåg när jag och johanna gjorde myrgift. Med gummisnoddar, vatten och peppar. Och att de dog, omg liksom. Alla gånger vi har hittat på en massa bus. Åhh, alla gånger vi satt och spela Mario pary. Det va ju skit kul! Vi va verkligen bästa vänner. Kommer ihåg när du rymde hem till mig, och va här nästan två veckor. Fast du inte tål våra katter. Alla gångerna vi åt Marianne. Kommer du ihåg det hani? Vi hade så så kul! Jag kan inte komma på en enda gång vi har bråkat, om vi ens har det?
Puss på oss!<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!