HISS/DISS

Tänkte göra en hiss och diss lista!
Klänningar!
De är så fina på alla sätt och vis tycker jag! Hittat en klänning från http://www.devy.se/ som jag vill ha. ÄLSKAR DEN! Men, när ska jag ha den? Har hittat massa fina klänningar nu för tiden!
Vad tycker ni, hiss eller diss ?
Subway!
Det är så jävla gott, man kan välja precis vad man vill ha på sin macka. Vad man ska ha för börd och massa! Gaah, så fort jag får pengar ska jag köpa en! MUMS!
Vad tycker ni om Subway?
Löshår!
Som man ser att det är löshår, det är så himla fult! Och usch! Men löshår som sitter fint, det är jätte fint!
SER NI?!? FAIL!


Att hello kitty läsken inte finns i Sverige!
Den är skit god, och alla borde dricka den. Något sverige borde satsa på tycker ja. Mer hello kittysaker! Det skulle ju verkligen inte skada. Jag älskar hello kitty, hon är liksom bäst!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!