Hemma

Nu är jag hemma. Varit de i typ 2 timmar. Men pratade med mamma vad som har hänt idag, och lite inför imorgon. Vi ska nämligen till stan då. Sen har jag duschat i en timma typ, det va sååå skönt!

Varför jag inte skrev igår. Orkade inte, plus att jag va hemma hos Tilda. Hon bor ute mitt i ingenstans typ, hennes grannar är kor. Men det va mysigt där ute. När vi kom dit så va kl 6. Hon lagade lite mat och jag gosa med hennes hund. Kommer inte ihåg vad han heter, men han va underbar! Sen gick vi ner till hennes rum där vi målade liite hyllor. Sen kollade vi på Berny Pålssons dokumentär om hennes liv och hennes utsläpp till "känn plusen slå". Den har jag sätt ett par gånger, men den är massa bra. Efter det så skulle vi kolla på film, men först så kom hennes syster Martina ner och ville sova med oss för hon saknade sin häst och hon håller på att måla om i sitt rum. Klart att hon fick sova med oss. Sen kolla vi på filmen, jag och Tilda somna, medans Martina va vaken. Sen kom Rasmus(Tildas kille). För att lämna lite saker hon hade glömt. Sen sov vi. Sov inte så mycket, som varligt. Gick upp kl 6, bussen skulle gå 7.23. Men den kom 7.53 tror om inte lite senare. Sen kom ja till skolan. Va i skolan, inte så där jätte kul. Kommer video på det imorgon, orkar inte fixa det just nu. Sen åkte jag hem till Tessan som ville ha lite tröst. Sen nu kom ja hem.
Imorgon blir det skola, den börjar kl 12! SKÖNT! Sen stan med Sandra och mamma, mysigt! Sen ska jag fixa lite med bloggen och så där tänkte ja.
Nu ska jag sova tror ja, god natt och sov gott!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!