Hello

Hemma från stan, och tagit det lite lugnt. Vi mötte upp mamma, sen gick vi och fika, mums! Sen åkte mamma hem för att hon hade sån skoskav. Stackars henne, så jag och sandra fortsatte. Sen gick hon och hade körlektion. Sen åt jag på Subway, mums! Sen åkte vi hem, trött och slinta. När jag kom utanför min dörr kom jag på att jag inte hade någon nyckel, så fick sitta utanför och vänta. Måste säga att det var rätt skönt! Sen kom mamma och Robin hem från affären. Hjälpte till att packa upp och så där. Sen tog mamma och ja en cider och kolla lite på tv, mys mys. Nu sitter jag här och tänkte visa vad jag köpte idag.
DS paket 199:-!!!
Slingor 59,50:-/st! - 10 % :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!