Hejsan!

Sitter just nu i skolan, vi har rast, sen ska vi göra lite ljud. Lära oss att skapa lite. Sen när jag slutar hoppas jag att ja kan leka med tilda men vet inte om hon kan än. Hihi, har inte frågat henne, men men, så är det. Annars blir det väl wow, lvl lite grann. Så jag kommer upp till 70 snart! Det vill jag hihi. Måste även fixa ny gear. Men men. Så är det. Jag är skit trött med, även om ja gick upp kl 10 och gick och la mig kl halv 1 typ. Borde inte va trött då. Men men, så är det väl. vi skulle ha rast i typ 5 min, har haft det i typ 15 min?, NICE säger jag bara. Nej nu börjar vi igen. Hejdå!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!