Friends

Säger förlåt till alla som tycker att jag är världens sämsta vän. Förlåt, jag har varit lite borta, har inte mått bra. Mår inte bra än. Vet inte hur jag ska göra för att må bra heller. För min psykolog tycker att jag mår för bra för att gå hos henne.
Jag tänker på en vän som är massa sjuk hon med. Hon klarar inte va att vara ensam. Nu är hon ensam. Det kan gå långt idag, jag kan inte ens hjälpa henne. Fan! Känner mig så jävla hjälplös. Varför kan man inte trolla? Allt skulle bli så mycket bättre då. Aja, jag hoppas att hon inte gör något. FAN!
Nu måste jag lunga ner mig, hejdå

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!