back

HEJ!
Har nu kommit hem efter en eftermiddag på stan. Mötet gick skit bra, och det kanske bara blir ett halvt extra år? Såå skönt i så fall. Ska göra lite prövningar och så där. rektorn tror på mig, det är skit skönt! I stan så köpte jag lite saker, ska snart ta kort på de. Lägga upp de sen med, men just nu orkar jag inte. Handlade en jacka från ellos med. Vinter jacka, har inte köpt en ny på typ 5 år? Mamma kom ju med trorra kläder till mig, fy fan vad skönt det var. Varma var de med. Fast dock inte mina skor. hihi.
JAG ÄR LITE GLAD IDAG!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!