21:16

Hej, jag har varit med Josse hela dagen lååång!
Vi har kollat på film, och hon har spelat på min älskling.(Nintendo dsi), hihi.
Vi kollade på "My sisters kepper", kan säga det den är helt underbar. Den är så jävla bra, tycker att alla borde se den! ÅHH! Kunde dock inte gråta för att Josse va här, har svårt att gråta inför folk.  Hittade typ inget på stan, men hon kom hem med ett halsband. Vill själv ha ett sådant, fast lite annorlunda.
Jag har hittat en blogg som är as bra! Iaf vad jag tycker. Har läst den ett tag nu. Vill bara läsa mer mer mer. Hihi.  Men tänkte länka henne:http://jonesythekatt.blogg.se/index.html , hoppas att ni gillar hennes blogg lika mycket som jag gör.
Orkar inte skriva mer idag, mår inte alls så bra. Så vi hörs imorgon! hejdå!<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!