Sorry;/

Såg att jag hade fått en kommentar ;)
Helgen med älskling var helt jävla underbar! Orkar inte skriva allt vi har gjort, typ varit på ikano och stan. Han åkte hem i tisdags. Idag drar jag hem till han! Blir borta ett tag, får se om jag skriver något i bloggen, och förlåt att jag inte har skrivit på ett tag ;/. Kanske kommer igång sen igen. Vi får se. Sitter här och väntar på att klockan ska gå... Ska gå här ifrån kvart över 5. Så det är ett tag kvar. Inte gjort så där jätte mycket idag, typ duschat, varit på banken. För att jag inte fick mina pengar på kontot utan på en avi. Så nu är det fixat, köpt biljet hem till älsk, fått smset. Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ha på mig. Imorgon tror jag att vi skulle hälsa på hans bror och hans barn?.
Just det, jag håller på att spara pengar, alla mynt sparar jag(!). Ska väl räkna någon dag med. Det börjar bli lite xD.
Igår var jag på stan, köpte älsklings present, hoppas att han gillar de!
GRATTIS TILL MIN BLODSYSTER SOM FYLLER 18 ÅR IDAG, JAG ÄLSKAR DIG!<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!