hello agin

Hej igen.
Jag vet att jag inte skriver så mycket längre, jag vet inte vad jag ska skriva om heller. HJÄLP MIG ?!? Men igår var jag inte i skolan, hade migrän. Missade även psyk. Duschade och så där med älsk, Sov även en massa. Gjorde typ inget igår, typ bara deppa. Tycker synd om min man som måste se på när jag får ångest och panik. Men men, han får väl stå ut. Man kan inte må bra hela tiden, eller hur?
Idag är jag iaf i skolan, vi ska göra ett reportage om fotografen i gamla Linköping. Sen ska jag hem till min man igen som just nu ligger och sover, FUUUSK!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!