you think you are a popstar

Kom typ nyss hem från Sandra :D Vi har inte gjort så där jätte mycket, vi har eller aah, Sandra har lagat pannkakor vi pratade massa med Linda :) Som vi även tittade på film med Marlyn och Jag, mycket bra film måste jag säga! Fast jag grät i slutet! Så klart pratade vi en hel del om allt, det är så skööönt. Men sedan tog jag bussen hem och fjäskade lite för busschaffisen, hihi, jag fick stjus hem :D Eller till min hållplats :D NICE! Sedan mötte mamma och bagge mig :) eftersom jag är så grymt mörkrädd :) Tack mammi, och imorgon så ska jag nog hitta på något med min man :D Så himla nice :D Jag ska även laga mat imorgon, kanske ta en långis med, Trevligt:) Kanske ska sova snart för jag börjar bli jätte trött! Jag antar att det blir så när man går i skolan xD haha Men ni får ha det jätte bra till jag vaknar eller skriver igen :D  Natti natti på er alla! Fast jag kommer nog inte sova än på ett tag ;) Kanske blir ett inlägg till, men det lär vi märka, jag vill även skriva om något mer om bara mina dagar,
Vad vill ni att jag ska skriva ?
Tog bilden imorse:)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!