you lose

Nu är jag hemma igen :) Jag har varit de ett tag men har inte orkat sitta vid datan har haft för ont, har cp mensvärk. Det är lite bättre nu, vilket är bra.Det har inte hänt så där jätte mycket idag, jag och David åkte till Slakadjurhem för att det var öppet hus, och jag smälte för alla katt ungar,  så så söööööta bilder kommer :D Sen har vi bara tittat på tv typ, sen vid typ tre fick ja cp mensvärken ;// Sen åkte jag hem la mig på soffan och glodde på tv xD Jag ska ut med Bagge halv 10, sen ska jag sova :D Sov morgon imorgon :D MAssa nice :D
Plus att jag ska börja med dans med Sandra :D SÅ KUL DET KOMMER ATT BLI!
// Emelie ♥

Kommentarer
Sandra:)

det ska bli jätte kul att börja dansa, längtar redan tills måndag:D <3

2009-09-14 22:47:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!