you can´t see it!


jag vill bort, bort från allt och alla! bara sitta på en ö långt här ifrån! någon som hänger med eller? fy fan vad de skulle va skönt asså!
Nej, jag ska inte skriva när jag är depp! Snart ska jag va med Josse, då vill jag va glad, lyssnar på Avirl, då blir jag alltid lite gladare, hon är mumma :*. Jag kommer nog skriva när jag är depp med fast jag inte vill, det är något som händer. Alla kan inte vara glada hela tiden, mewn imorgon är det måndag och då får jag träffa min plutt, och jag måste börja våga prata med Sofie! Men det är svårt när man är feg och blyg, men jag måste ju förr eller senare så xD  Josse äter, vi ska ses sen, men var eller vad vi ska göra de vet vi inte xD men jag vill göra något kul, vet ni vad man kan göra som är kul? aja, ska nog ta på mig lite mer kläder xD och sen vänta på att hon ska bli klar :)<3
// Emelie ♥

Kommentarer
Hanna

du emelie, vet du nånstans man kan ladda ner photoshop gratis, och där det är säkert? :) / hanna

2009-09-06 16:25:25
URL: http://hannabeerg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!