You are the one<3

Blir ingen David idag, han vill inte bli sjuk. Men jag tror inte att jag smittar för då hade han redan varit sjuk. med tanke på förra fredagen så var jag i skolan och hade jätte ont i halsen, han borde ha blivit sjuk då ? För jag har hört att man inte smittar när det väl har brutit ut. Men jag är dock inte säker för 5 öre, men men det hade ju varit kul att träffa han, men jag förstår han. JAG HATAR ATT VA SJUK! Jag har kommit på om vi inte ses i helgen så är det 6 dagar sen vi såg varanadra vi som brukar ses varje dag i skolan. Klart att man saknar honom mycket! aja, jag antar att jag får stå ut och sakna honom! Det sägs ju vara bra, men jag tycker de bara är jobbigt. JAg har inte gjort så mycket sen jag skrev sist. Typ varit ute med Bagge, varit i affären. Nu sitter jag här och glor. Hoppas att något bra händer framåt kvällen.  Men nu blire FREDAGSMYS, OM DET ÄR DET SISTA JAG GÖR (8) xD
Sandras blogg :http://sandratimelin.blogg.se/index.html
Ha det bäst :D
//Emelie <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!