you are beautiful <3

God morgon, blev ingen skola för mig idag, för att jag spydde i morse innan jag skulle åka, så jag gick och la mig igen. Jag hade ingen lust att spy i skolan ;O Sen vid typ 11 vaknade jag utav att hissen hade stannat och brevbäraren satt fast! Så hon ringde i nödklockan så jag gick upp tänkte gå ut och se vad som hade hänt, men sen så såg jag att våran granne hann förre, så jag sket i det,eftersom jag inte mådde så bra. Satte mig vid tv, försökte att äta lite, men det blev bara värre, sen kom mamma hem och sa att hon också sa att hon hade sätt att brevbäraren satt fast, och sedan gick hon ut med bagge. Sen frågade hon varför jag va hemma, och då så sa jag att jag spydde imorse, då ringde hon till skolan och sjukanmälde mig :) Sen tittade jag på sjunde himlen. Och nu sitter jag här och pratar med min ängel <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!