When you lost!

Förlåt, inget bloggande igår, var på marknad hela dagen låååång :D Kände att jag behövde komma iväg lite :) Va där med Tessan och hennes famlja :D NICE! Jag fick två små julklappar, mina efter längade handbojer med rosa fluff fluff på och en klubba ;DDDDDD Sitter i skolan, brevdi Oliwer och Jonatan :) och sedan är jag inne på msn ;O ojoj, liksom xD hahah. Leker lite i ps med, så har fixat lite bilder från i går :) JAg oxh Tessan tog LITE bilder xD hhahahahaha xD  VI börjar nu men cp läraren är inte här ;OOOOO WOW! hon brukar alltid vara tidig ;O Skriver kanske mer på lunchen, eftrer skolan ska jag till Sandra med David och Chrille :) Så blire ingen uppdataring, får se om jag skriver i helgen för jag ska vara hos David hela helgen :) NICE!!
// Emelie ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!