When the rain turns to pink

Här igen,
alla redan här liksom, men fixade nyss Olivias blogg : http://ollvijan.blogg.se/, så nu är den klar :) Kanske borde ta betalt xD har ju redan gjort 3 bloggar på två dagar :) aja, börjar att lära mig:DDD  Har fixat Sandras blogg med ska nog fixa den mer, är inte nöjd än!
JAG SAKNAR MIN POJK!, kanske ska åka till han ikväll för idag mår jag ganska bra :D FY FAN vad skönt säger jag bara!
Jag fick ingen hjälp igår, men jag löste det själv i morse, så min blogg är iaf ganska fin nu tycker jag iaf, men inte helt njöd! men men, nu måste jag ta och fixa Sandras blogg :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!