you win my heart

Sitter här vid datorn och tittar på tv, bara Josse som är social på msn, men så är det ibland. Vi hade prov idag med ;O "Det hade jag visst glömt" hahahahaha xD Men tror att det gick ganska bra ändå, men tror på ett IG xD hahaha men men xD Jag gick hem efter det för jag pallade verkligen inte att gå till MTU ;/ Så jag drog hem, slutade tidigt :D Vid 2 (aaa) Kom på att vi va lediga när jag får pengar så om någon vill hänga med på stan så skulle det va massa med nice, om det är någon som slutar tidigt för jag orkar inte gå på stan med 1000 människor xD hahaha. Jag borde städa mitt rum, men jag har verkligen ingen ork.. Men så är det ibland, imorgon har vi El igen, ganska kul faktist :D Jag hoppas på bättre humör snart, för jag pallar inte med det här längre! Men det var brandövingen idag med, frös som bara fan eller jag och Sötsnällsofie förs xD hahaha, ja jag har blivit hennes vän :D hihihi :D
hahahahaha xD munorgams xD hihihih
jag har trååååååååk!!!!!
// Emelie ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!