you are my world <3

Har precis kommit hem från Sandra, vi kollade på film och bara hade de nice :) Pratade även med Linda, mycket snäll tjej:) det är Sandras brors tjej :) Jätte trevlig verkligen. Men det blev en hel del prata och en film en shopaholics bekännelser mycket bra! Blev mycket skratt och glömde bort det onda, men nu tänker jag på det igen -_- Me när jag och Josse skulle ta bussen hem så var busschaffisen mycket snäll, i love him hahah, han bah; vart ska ni av? Vi bah; ekhaga, han bah; okej jag kan stjusa er dit för linjen slutar gå vid ehkcentrum, vi; jaha okej tack så mycket :) Men sen vare det några till och de skulle in till stan, han bah;men jag kan sjtusa er till köpmansgränd ist, så ni slipper vänta på nästa buss, och de blev glada :D Sen när han hade släppt av oss så kom det fler på bussen xD hahahah, aah, men men, jag kom hem sprang in på toan. Hihi, sendan hämtade jag Pepsin som ståg i min lilla kyl, och den va min :D DEN ÄR JÄTTE GOD :D Ska nog sova snart för jag ska va med Josse imorgon och vi ska gå en långis med Bagge:) NICE!!! JAG SAKNAR MIN PLUTT! MASSA MASSA! DET ÄR LÅNGT TILLS MÅNDAG DÅ JAG FÅR TRÄFFA HAN ;( aja, bara att hålla ut ;/  6 dagar utan honom, jag som är van att träffa honom varje dag;/. Jag måste överleva för att träffa han igen xD

// Er Emelie ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!