your eye are monnon!<3

haha, jag och josse är typ bäst? Vi satte oss på bussen in till rece, satte oss på nästa det blev 2 an, hoppade inte av xD åkte tillbaka till rece kolla när nästa buss gick och var den skulle åka, blev skägget xD hahaha, hoppade av gick till ikano xD haha, åkte hem får att vi va trötta på bussar xD hahaha, men det va kul, iaf i tvåan busschaffisen glodde som bara fan xD hahahahahahahahahahaha xD ohja, liksom får man inte åka var man vill? Och gå av var man vill? xD hahahaha xD Bilder kommer, tog några xD hahahahahaha. Men sen när vi kom hem tog vi pengar och stack till centrum och köpte glass:D Sendan köpte jag ostbågar som jag ska äta upp snart. Imorgon är det skola, har sov morgon, nice! ska upp 5.45, upp och sendan jogga med Bagge ;D han kommer va så glad :D SKa inte stanna någon gång, om han inte behöver, så det blir först att jogga en runda och sedan gå :D Kommer ni tro de ? varje morgon, ska jag jogga! Måste de !
IMORGON FÅR JAG TRÄFFA BBY, FAN VAD SKÖNT! Kommer hem på kvällen, kanske blir sista bussen hem? ;)
Nu ska jag göra eng uppgift ;/ BAJS tråk ;( aja, ni får ha det så kul ikväll, tänk inte mig inte ;((
// Emelie ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!