star

sitter här och funderar på om jag ska stryka det jag har pärlat så jag kan pärla mer :D Va ute med Josse och Fia förut och bagge! NICE! Det va länge sen man träffade Fia eftersom hon har sagt upp vänskapen med mig, hon skulle även säga något med det gjorde hon inte. Sen stack hon hem, och jag och josse kastade lite boll med bagge, så han fick springa av sig lite :) Men han blev LITE vild;O Men på vägen hem träffade vid Frallan, som Bagge har träffat. Men Bagge morrade mot honom ;S Och sedan började de typ att bråka ;( Sen blev Bagge jätte rädd för Frallan. Men Bagge lyckades bli lugn som tur va. Det brukar inte vara några problem, men men. Nu sitter jag här och inte göra något. Så ska nog pärla lite :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!