sleep

Kom typ precis hem, typ inget folk på bussen, precis som det ska va tycker ja! Imorgon är det sovmorgon och dans som gäller :D Fett peppad :D Det kommer bli så kul :D Men stressigt, jag har c:a 45 min på mig från MTU till Björkö ;OO Hoppas att det går bra! Nu måste jag bara packa lite grejer som ska med imorgon, det blir två väskor ;( Men men :) Måste även ha med mig lite frukt så jag kan äta på vägen, för jag lär nog vara ganska hungrig. Jag ska även Fixa Olivias blogg idag med. Eller snart! Sen ska jag sova! Natti natti :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!