sämst humor xD

Sitter här och vill inte sova! Hamups är social, det är bra!  Sitter och dricker min pepsi :D mumms ;D hihih, såg även att mamma hade bakat kladdkaka :D Det är med gott :D hahaha, kollar på pokémonkillen från idol som fick nästan en guld biltejt xD hahahahaha. Imorgon är det tråk söndag ;( men får iaf träffa blodsyster :) Men jag får tänka på annat, det är bara bra :) Kollar typ hela tiden på mitt klipp jag la in me, kan det bli roligare än så där? xD hahahahah, aa, lite kul har jag :D Plus att jag har sämst humor, men men! Jag vet att mina inlägg inte handlar om något, men va fan, jag vill skriva om ingeting, det är nya modet :D
Jag älskar dig min ängel, jag klarar mig inte utan dig! <33333
// Emelie ♥

Kommentarer
Lisa Urban

Hej! Jag gillar verkligen utseendet på din blogg! Om du vill får du gärna göra en åt mig med (A) för ärligt talat har jag inte den blekaste om hur man gör xd haha hare bra :) [puss

2009-09-06 03:02:20
URL: http://lisaurban.blogg.se/
Hanna

så jävla cool blogg du har, älskar din design! haha aja det här är hanna iallfall, du vet sndras kompis! :P

2009-09-06 10:36:00
URL: http://hannabeerg.blogg.se/
din ängel<3

jag älskar dig och du kommer alltid vara min ängel<3 jag finns alltid på din axel;) puss på dig min underbara ängel<3

2009-09-06 13:45:45

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!