omg!

Josse hängde med mig tll äffren ;D Köpte godis och cola, mumms ;D Sitter i sängen, orkar inte sitta vid skrivbordet :) Sitter och pratar med sötsofie, fick henne msn idag, hihi, David frågade åt mig -_-! fan vad feg jag är1 ;O men hon är massa snäll osså, kanske borde kalla henne sötsnällsofie?nej har inte gjort läxan än, orkar inte liksom! Vem fan orkar plugga ? ;OO Sofie är ganska lik mig ;O Det är typ jätte bra ? varför har jag väntat så här länge? varför pratade jag inte med henne i 1an ? Antar att jag va för feg som alltid när det gäller söta männsikor ;O hihi :) Jag är depp än, så tänker inte skriva något jätte kul ;/
// Emelie ♥

Kommentarer
sötsnällsofie(?!)

hahahah aww :D

jag va tvungen att kommentera ;_;

2009-09-08 21:12:45
Hanna

okej, tack för hjälpen med bakgrunden, det funka superbra! Men har bara en fråga till, gjorde en header på det där pant.net du skicka till mig, men sen när jag ladda upp bilden och förhandgranskade så blev den skit liten! Blev så när jag testa med en annan grej också! Är det något man måste göra för att den ska bli större? :) eller det kanske bara funkar med photoshop?

2009-09-08 22:13:33
URL: http://hannabeerg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!