my vings are broken

Hej igen :) Gammal bild, plus att jag saknar min rosa lugg ;(( BUHU!!!! </3
Sitter här, ska snart fixa mig lite och sen drar jag och Josse till Sandra :D Vi ska se på film och bara at det mysigt :D Sen vet jag inte vad som händer, men det blir nog mycket prata och skratt skulle jag tro. Kanske även lite bilder, vi får se vad som händer. Jag va nyss ute med Bagge, i typ 30 min (a) Skulle va ute längre men så tråk att gå själv ju ;O Men men, kanske får bli en långis imorgon istället :) Om nu någon har ludt att hänga med vill säga xD hahah. Det kommer va skönt att gå till Sandra med Josse för att rensa huvudet, tänker på sådant som inte alls är bra (n), så jag hoppas att jag inte behöver tänka på de! Utan bara ha de mys och kul :D Men det brukar de ju bli :D
Skriver mer sedan när jag har kommit hem ;D Men har det så bra så länge :D <33333
//Emelie ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!