i will do it agin

Blev visst ett inlägg nu när jag kom hem, nu vill jag bara försvinna. Allt jag göra blir bara fel. Hur fan ska jag kunna leva utan dig? VA?!?
FÖRLÅT INGET DEPP I BLOGGEN!
Men jag har varit hos älsk idag, massa mys, gjorde inte så mycket, somnade i hans famn :) <3
Jag är depp! Så skriver imorgon ist, gillar inte att skriva när jag är depp, kanske inte ensam om de ? Fast vissa vill ju bara ha uppmärksamhet, hoppas in inte ser mig som de.
Sandra, du är bäst. Du är min ängel! Skulle verkligen inte så här idag om du inte fanns, det skulle jag inte, tack för att du finns nu. Det behövs <33 Jag älskar dig så mycket <3
// Emelie ♥

Kommentarer
Anonym

vad har hänt? ;o

2009-09-08 11:33:29
URL: http://jnorlin.blogg.se/
Din ängel för evigt<3

aww så söt du är<3 jag kommer alltid att finnas här för dig, jag älskar dig massa<3 jag vet inte vad jag skulle göra utan dig<3 du kommer alltid va min bästa ängel<3

2009-09-09 19:19:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!