i hope you don´t see!

vaknade för kanske 30 min sen, sitter här och väntar på att josse ska komma hem :) Igår så gick jag och la kl 4, det va jävligt nice! Drömde inte ett skit, så jävla skönt! Men när hamups hade loggat ut för att han skulle få gäster idag kl 12 xD så va han tvungen att sova ;( lika depp idag med (y), men jag får ju träffa blodsyster och det är ju kul:D <3 Hoppas att vi gör något kul, vi kan inte gå långis idag, för att det verkligen ösar ner med reng;/ inte kul att va ute i regn, men går det över till 6 då jävlar! Men hon kom preics in på msn nu, men jag skriver sen med, håll utkick ;))
// Emelie ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!