i close my eyes

Kom nyss hem från stan. Det bestod av mycket skratt :D iaf i början :) Vi hittade Fias nollor, so vi gick me de. Så det var nice :).En som heter Jossan bytte om mitt på Stora Togret xD Hon bah; vadå har ni aldrig sätt en naken tjej förut? haha, fy fan vad det va kul xD HIHI.Sen kom det ett par killar som ville kramas, och jag kramade bara en och han gillade mig kram xD Aja, sen drog jag och Josse till donken satt där i typ 30 min, och sendan drog vill till trädgråden, där var det proppat med fulla ungdromar xD Så träffade vi stefan, han trodde jag och Josse va tvillingar ;O han är inte den förtsa som säger de xD haha, jag bah; nej, men vi är grannar xD han bah, va?är ni inte ? xD hhahahahah, men han va ju LITE full xD. Träffade fia igen. Josse gick och kissa i en buske, sen vill Fia ha vatten så drog till doken igen -_-, aja, drog till trädgården åter igen. Men hittade inget roligt folk, och Fia åkte hem, Jag och Josse gick runt lite på stan, träffade en som jag verkligen inte ville träffa. Eller två ;( Min så kallade pappa som kramade mig. Det är FÖRSTA gången han gör de, han kramade även Josse ;S aja, men han kunde knappt stå och hans ögon va röda. Lika så min broder Robin kunde heller knappt så, lagom kul att se de så. Plus att jag va i chock eftersom pappa kramade mig ;S Davids pappa har kramat mig så mycket mer! Och Jeff känns mer som en pappa till mig än vad min egna pappa gör. Men men, jag vill inte träffa min pappa! Kanske om ett år? Aja, ska snart sova, för jag är jätte trött! 
Ha det bäst!
//Emelie♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!