Hihi

God morgon alla glada :)
Sovit jätte bra för en gångs skull, lite kontig drom bara xD hahahahahahaha xD jag va på johannas grån och hon kom ut i bara troser och sedan skulle jag till skolan men jag hittade inte dit xD Så jag frågade någon och den sa att den va i källaren. Men det trodde jag inte på så träffade jag Ninni xD Hon bah; nej men följ med här så ska vi se, och sen vips så satt vi på 17 xD hahaha, men sedan va jag jätte försenad xD haha aah, och sedan vaknade jag xD.  Sen somade jag om gick in i mitt kök dör ninni stog och diska xD jag bah: men jag ska ju inte till skolan idag det är ju lördag xD hahahahahahaha, sen kommer jag inte ihåg mer xD men fy fan vilka drömmar man kan ha ibland asså xD
Aja, jag hoppas på att något roligt händer idag :) För jag har ingen anning om vad jag ska göra, skulle va kul att komma ut eller träffa kompisar, men men. Vi får se :) Bilder från nollnigen kommer ;) Kommer nog skriva mer senare idag, :)
// Emelie ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!