happy face

God Morgon!
Vaknade för drygt 45 min sen, gick upp och gick ut med bagge :D och jogga, men klarade inte så långt, fick ont i hjärtat och ryggen som fan, men bara att jogga imorgon med, ju mer jag joggar ju bättre kommer jag att bli :D  Efter jag har joggat ett tag ska jag börja att springa ;D De ni, det trodde ni inte om mig va ? Jag känner att jag måste de, annars kommer jag typ dö i fettma eller nått xD hahah, för jag måste röra på mig mer! SItter isängen och tittar på dödlig fångst, kl 7 är det bara att hopp in i duschen och raka bennen och så där så man blir fin fin ;D Vi har bara tre olika lektioner idag :) var två är ganska roliga :D Vi har el i ett par timmar och sen lunch och sen el igen, sedan reigon och senda sist men inte sist fotografisk bild, kommer bli massa kul :D Och sen ham till David:DDD Hihi, jag kommer nog va glad idag :D Kommer springa till David när jag ser han :D Bara några timmar till :D Nu ska jag bli massa fin ;D
// Emelie ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!