fuck this shit!

hej, jag gick hem efter el lektionen, mådde verkligen inte bra. Tog bussen hem gick och la mig, sov tills Anna ringde så gick ut med henne i typ två timmar, det var nice :) Det va LÄNGE sen man träffade den männsikan ;O ;(Vi gick till ånestad och köpte glass och hon köpte kinderägg, Anna <3 Kinnerägg liksom xD haha. Massa prat och skratt blev det och sedan ringde Sandra, så pratade vi lite om fredag :) Jag är depp idag med, undrar när det försvinner! Imorgon ska jag vara med Tvillnigsjäl :D Längtar :D, kommer bli kul, som alltid :D <3 Kanske borde börja med en sevska uppgift som ska va inne imorgon, om jag gör den nu så slipper jag göra den i natt :D jag kan va smart jag med :D
Jag saknar även David;( <3 Massa mys igår ju ;) <3
Fy fan vad jag saknar dig, du anar inte, vad har jag gjort för fel? ;( </////3333
// Emelie ♥

Kommentarer
Hanna

hej emelie! Jag har en fråga, skulle du kunna hjälpa mig med att bara byta bakgrund på min blogg? Skulle verkligen vara supersnällt! För den jag har nu är så sjukt tråkig! :) Med bakgrund menar jag den randiga delen! :D

2009-09-08 20:25:46
URL: http://hannabeerg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!