fly fly fly away

Hej alla läsare :)
Det blir ett litet inlägg hos David iaf :) VI vaknade runt 10 men vi låg kvar i sängen och bara myate, massa med mys! Igår så pratade jag lite med sötsnällsofie :D hihih, gick till ud kl 15 men gick tillbaka till skolan i typ 30 min xD hahah, men efter skolan stanade jag, David och Kim kvar i skolan för att vi ändå skulle träffa SAndra halv 5 så vi tänkte göra klart de vi höll på med, och sedanvid halv 5 så kom Björn och sa att vi skulle dra hem nu xD hahaha xD så vi drog in till stan men Kim dissa och åkte hem, träffae Sandra, gick till Chrilles buss träffade honom, och sedan åkte hem till Sandra. Vi lagade mat, och det va skit kul xD Bilder kommer så fort jag har kommit hem :) xD mycket rolig kväll måste jag säga! Chrilles pappa kom vid kvart i ett så då åkte vi hem. Sen gick jag och la mig på en gång xD Idag händer det nog inte så där jätte mycket, Sandra kommer, så jag måste hoppa in i duschen ganska snart xD Får väl se om Chrille är med oss med :)
ha en jätte bra dag :D
// Emelie ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!