i´m

Hej bloggen, förlåt för dålig uppdatering.
I trosdags: blev det slaget vid stångebro, gick väl bra. Gjorde inte så mycket, men fick en snygg t-shirt. Min gren slutade vid typ 11.30, så stack jag och Sofie till maten och åt, inte alls god mat;O Men sen stack vi hem xD För vi skulle inte ha något mer fären vid 15, men det regnade så mycket, plus att jag hade somnat vid tv xD haha. MEn Hade inget internet då. Gick till affären och köpte pizza :D Tittade på tv och så där, gick och la mig.
I fredags: Gick upp vid kart i 6 gick ute med bagge och sedan gick ja och la mig igen. Sedan gick jag upp vid typ kanske halv 10 och sedan stack jag till hydro för att skaffa gratis sms och fylla på mitt busskort. Sedan gick jag hem. Letade efter någon som kunde hänga med till ikano och någon som kan svara på mina sms ;O Frågade några, bara Sandra  som orka! Så drog in till stan vid halv 5 mötte henne och åkte till Ikea köpte tre paket med pärlor och tre prälplattor :) Sedan köpte vi en present till Lisa, mycket fin måste jag säga! Sedan stack vi till Toysarus, köpte Filles tatueringspenna typ. Sedan drog vi hem till mig, sätte på ugnen och sedan börja sortera pärlor, lagade mat, forsatte sotera och vi pratade en massa och hade skit kul. Vid halv tio gick vi en snabbis med Bagge för vi ville hinna klart innan hon skulle hem, men det hann vi inte. Vid halv två vart jag klar xD. Sedan satte jag uppe en halv timma till och pärlade lite :D Sedan gick jag och la mig.
Idag: gick upp kvart i 6 gick ut med Bagge en kortis, sedan sova till tolv. Sedan käka frulle fixa sig sedan dra till stan och shoppa lite med mor :D köpte hårfärg på bränpunkt, 358 kr ;OO Men hoppas på att det håller! Det blev även :
Efter de så stack vi hem till min pappa fika och så där. Firade även Fille som fyllde i tisdags. Hon fick sin present och hon älskade den :D Så det vart lyckat! Sedan drog vi hem, jag fixade lite och så där. Nu är mamma ute med Bagge. Efter det ska vi till affären och handla allt man behöver till Cupcakes :DD Massa glad :D När vi kommer hem blire att baka och pärla, men underhålla mig gärna :D Nu måste jag skriva upp allt som ska med!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!