rain

Igår vare det skola och sedan dans. JAg gick på 10 min från MTU, haha xD Sedan mötte jag Sandra :D Sedan gick vi till Björkö, där vi dansar :) Det va jätte kul, men jobbigt xD Sedan åkte vi hem till SAndra med Linda och åt lite och sedan gjorde Sandra chokladbollar :DD MUMS! Sedan spelade vi kort, sedan åkte ja hem. Orkade inte gå hem xD.
Idag vakande lite sent så hann inte göra mig i ordning´xD  Men iaf kom till skolan i tid! Tittade på alla treor som åkte till gbg ;( FUSK! Men vi hade el, är typ klara med motorn och sedan massa mer:D Så snart är det bara legot kvar :D Sedan åkte jag hem, för att jag mådde inte alls bra! mådde skit, mådde jätte illa gör de än. När jag kom hem åt ja lite tog en migrän tablet, för att jag fick ont i huvudet med, sedan gick jag och la mig, och sov till typ kl 5 xD SKÖNT! Nu återstår det bara att gå ut en sabbis med bagge. För att jag har as ont i ryggen, har träningsvärk ;(

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!