my heart is yours

God morgon, eller kanske god eftermiddag? Har alla sovit gott? Det har jag för en gängs skull, inga mardrömmar inatt, det va nice! Vad händer idag då? Jag vet inte riktigt vad som händer, jag hoppas att jag kan övertala mamma att göra cupcakes, men inget man vet. DÅ blir det nog varliga muffins. Kanske ska till David sen, för han är för lat för att komma hit. Just nu lyssnar jag på Älskade ängel, ni vet låten till Bert? haha, den är mycket bra! Jag spelar även Roller Coster Kingdom på Facebook. Ganska roligt faktiskt! I alla fall när man inte har något annat för sig. Hobbe ligger även här brevid mig och typ ligger på datorn. Skulle lägga över bilder så ni skulle få se, men min mobil och datorn vill inte sammarbeta just nu. Men ni får ha en jätte bra dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!