Don´t drink and drive!

Sitter och tittar på Idol! Wow typ, väntar på att Josse ska logga in på msn, sen vid typ 9 ska vi dra ut på en långis :D så det blir sköööönt :) Va i skolan till typ 5 xD Satt kvar med SötSnällSofie för att hon skulle installera Adode CS4 :) MEn när det va klart så funkade inte ps xD hahaha, typ fan vad jag skratta xD hahaha! Det va roligt xD. Sen gick vi till priso och hon köpte en monster och en cola :D Sedan satte vi oss i rece och pratade :D Sen åkte jag hem åt, satte mig vid tv, och nu sitter jag här xD hahaha. Don´t drink and drive va inte så jävla kul iaf xD menmenxD
// Emelie ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!