DECAPITATE

Sitter i skolan, snart svenska men cp läraren, men men så är det ibalnd, vi har haft foto och rörligbild A, vi ska göra en stopmotion musik film :D Kommer bli as kul :D Sen har vi ätit, eller jag åt typ inte då, men men xD Jag åt två mackor ist för mat (a) ingen mat lust längre IGEN ;/ men mackor är gött :D hihi, förlåt blev ingen dagens oufit igår, ingen idag heller, jag hinner inte idag! För jag måste ringa i Jfalk, och sedan göra lite grejer som jag har missat ;/ MEn jag ska träffat Tessan en stund idag med :D NICE! Annars kommer det inte hända så mycket idag. Adam är på priso och köper en cola till mig :D Mums :D två min kvar innan lektionen börjar, usch usch. Har inte gjort de man ska göra heller ;OO men tänkte göra den på lektionen, så kommer nog gå bra :) Hoppas bara inte att hon dampar, hon dampar ju om ALLT! men men. Mamma ska på föreldra möte ikväll, hoppas hon gillar min linje, men hon kommer inte fatta något typ xD hahahaha xD.
// Emelie ♥

Kommentarer
Hanna

haha ja jag har gjort det men det funkar ändå inte! Aja skitsamma! Jag löser det på något sätt! :) (y)

2009-09-09 16:24:18
URL: http://hannabeerg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!