cuite <3

Jag fryser häcken av mig, men ändå har jag en massa kläder på mig! och jag mår jätte illa, inte alls kul. Men jag har hittat recept på Cupcakes, kanske blir att baka några imorgon? Det lär vi märka. Det skulle sitta så fint med en :) rosa cupcakes :D Hihi, men ska nog krypa ner i sängen och sova nu tror jag, eftersom jag fryser så mycket! eller iaf krypa ner och titta på tv. Jag lovade er ju bilder på katten som va på slakadjurhem, tänkte ladda upp de nu. Eftersom jag ändå inte har så mycket att göra, och jag har blivit pigg. God natt för andra gången xD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!