Breast

hahaha, ett till inlägg, jag vet jag är bäst xD hahaha, jag har inget liv, hoho xD
Men jag tänkte skriva om böst!
Jag känner inte enda som är njöd med sina bröst, de är för stora eller för små. Jag tycker det är jobbigt att ha stora eftersom det är så svårt att hitta en bh som sitter bra och har ett bra pris. Mina kostar c:a 500 kr/st! Så fort jag går till hm som vill jag ha små bröst. Det finns så fina bh:ar för de som inte har så stora. Så jag kommer operara mig, men inte en skönhetsopreration utan för hälsans skull. Jag har en ryggskalda som gör ganska ont varje dag! Så det är därför! Men ni små tycker ni har för små, va glada! Va njöd med din kropp precis som den är. Jag vet det är skit jobbigt eftersom man ska va pinnsmal och ha stora tuttar. Men det är inte snyggt! Man ska vara natulig. Tycker jag iaf. Ganska många killar me, de killar som säger att du ska ändra på dig, gör inte de! För då är du inte sig själv. Jag vet att det är svårt att gilla sig, jag gillar inte mig själv, Men man måste låstas som om man gör de och ha självkänsla. Vissa hela världen att du inte bryr dig om vad andra tycker om dig. För det viktigaste är inte vad killarna tycker om dig, utan sig själv. Du ska kunna stå på enga ben och känna hur vacker du själv är. För vi alla är vackara det är vi! Om du tycker att du är tjock eller om andra säger de. Då ska du bara le och säga: Bara för att jag gillar mat, och det är bra för då har jag lite att bygga muskler på ;). Eller om du är "emo" och någon säger ska du hem och cuta dig eller, så kan du enklet säga: Aa, ska du med eller, det kommer att bli blod fest ;). JAg tycker ni ska stå upp och inte läggar er ner. Jag vet att alla kan, jag har själv legat på marken och trott att inget hjäpler. Men jag lyckades komma upp, men jag är inte helt upp än,  men jag lovar det är det en bra bit på vägen. Jag skiter i vad alla andra tycker om mig, tykcker de att jag är ful så visst. Jag bryr mig inte. Det tycker inte jag du heller ska.
Aja, nog skrivet för ikväll, tror jag xD. Bara för att jag har börjat gilla att skriva xD
Vi hörs snyggingar ;) <3
Jag drar in till stan med Josfine :) ♥
//Emelie ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!