blaaaa

sitter i min säng, ska glo på tv hela kvällen! För jag är grymt seg och orkar inte göra något! Varit i skolan idag, pratat massa med Sötsnällsofie :D Hon är grymt snäll! Så jävla skönt att man äntligen har bärjat prata med henne och är vän med henne! Idag har det inte hänt så där jätte mycket faktiskt, vi vet vad vi ska göra för stopmortion film :D En ler gubbe som dansar xD hahaah xD Och låten är What´s love? Hoppas bara att det blir bra, har även fått Adode paketet :D Så har ps igen :D Fast det är på eng vilket jag inte gillar, men man lär väl sig de förr eller senare :) Jag pratade med våran cp lärare: Hon bah; jaha, varför har inte du skrivit något än? Jag; För jag gillar att ha allt i huvudet, allt som jag ska skriva om. hon bah; nej gör inte så, sen gick hon o sen kom hon tillbaka: Och frågade om jag hade fått något gjort xD men ikke xD JAg bah; men jag gör de hemma, hon bah; nej. Sen gick hon ;S  xD hon är lite cp xD haha! Nu ska jag slita mig från datan och titta på AFV :D
// Emelie ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!