a

Tjena mitt bena sitter i skolan bara 15 min utav lektionen :) NICE!  Sedan dra hem till älskling :D <3 Men förlåt att jag inte skrev igår, men fick bajskuk mirgän ;( låg i sängen från 15-19.30 typ ;O sen fick jag inte sova mer för mamma xD Sen gick jag upp, kunde titta på tv ;OO Sen gick jag ut med Bagge, fick ondare i huvudet så jag gick in på mitt rum, och kollade på tv. Sedan spelade jag uno på mobilen xD  Sedan somnade jagxD
färgade håret i söndags ;)

Våran maskot i elen :D
är han inte söt?!?
hihi :D
VÅRAN HISS TYP ;O

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!