Ska snart sova, eller aah, försöka iaf, gråtit sen du gick vid typ halv 4 ;O ;( Kan verkligen inte sluta, hur ska det gå imorgon? ;O när jag kommer se honom ;O aja, kommer börja gråta som fan, men men. Vill säga tack till alla A L L A vänner, jag älskar er det gör jag ! Jag behöver er så mycket! Min mamma Marie, jag lovar att hon är den bästa som finns. Hon har hjälpt mig så mycket, fast vi har bråkat. D U Ä R B Ä S T M A M M A<33 aja, bara sätta på ett leende imorgon i skolan, ingen ska få se att jag egentligen gråter, INGEN;( Så jag måste va glad. Sen när jag kommer hem kommer jag gråta igen... Kult liv liksom ;( Aja, ska nog försöka sova nu ;(

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!