you are

God morgon gott folk!
Har redan haft en lektion, sitter och väntar på att nästa ska börja så man kan få komma hem någon gång. Jag har faktisikt inte gråtit! Vi pratar lite grann men det är stelt. Men nu vill ja att vi ska vara vänner för jag klarar inte av att det är så stelt i mellan oss. Så jag tänkte prata med honom ikväll, klarar inte ta det face to face. Men men, bara tre lektioner kvar. Sedan blire dans med ängel, det ska bli nice. Det är 15 min kvar innan lektionen börjar, jag har ingen aning om vad jag ska göra tills dess, men men. Jag mår fett illa med. Men det är bara att bita ihop. Jag är jätte trött med fast jag har tagit min medecin.
Ha en bra måndag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!