what would do you say ?

tjena mitt bena!
Bara för att ja är bäst(a)Fixade just min mobil :D Så kan skicka sms! Mycket nice säger asså! Men måste ladda på min mobil imorgon för att mitt comvipsms går ut imorgon ;OO Ja fråga om ja får låna utav mamma, annars vette fan vad ja ska göra ;O
Men idag, pärlade ja lite, sen kom mamma in och sa att vi skulle till affären, så hände med henne. Köpte lite godis och så där. Sedan ringde Benny, och hela min mobil dampa loss! Gick knappt att prata innan det avbröts. Så vi sa att vi skulle sluta prata. Sen ringde ja ner till Josse, hon kom med Martina. Sen åt ja pizza. Vi pratade lite skit och så där. Ja fick typ ryk och började att städa ;S Sen gick ja och Martina ut med Bagge en snabbis, medan Josse kollade på idol. Kom in, satte oss lite vid datan och så där. Sen gick de hem vid typ kanske 10 halv 11. Sen kollade ja runt lite och hittade ett forum där folk hade haft samma problem som ja. Man kunde visst bara byta sim kort, och sen satte ja in mitt igen. Det funka! Massa nice! Så sitter och smsar med Emelie och Benny! Ja vet inte vad som händer imorgon, någon som vill hitta på något? Snart drar ja till kåtholm, vå får se om ja uppdaterar då! Men ja uppdaterar när ja kommer hem isf. Sen blir det dålig uppdatering från den 29 eftersom Benny kommer då!
ha de bäst! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!