sömntuta <3

Thilda gick precis, ja hängde med henne, och mötte hennes mamma. Sen skulle ja gå hem själv! Så ja tog upp mobilen och ringde Benny. Ville inte gå själv från centrum, det är ju massa långt att gå helt själv vid 11 tiden. Så det va skönt att prata med honom. Mina gratis sms går ut imorgon med! Hoppas ja kan få låna lite pengar utav mamma (a) för ja kommer inte klara mig en hel dag utan sms eller mms! Så hoppas! Imorgon ska ja städa mitt rum, leta efter mitt pass. Sen vet ja inte vad ja ska göra. ja vill gå en långis! någon, ja vill gå ut! Det är massa skönt ute, men ingen orkar väl, eller sover? aja, massa kul att träffa Thilda igen! Snart ska ja pärla klart och fixa sysslings lilla present, fast hon fyller den 13 dec, hon kan få en för tidig present.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!