so beautiful

Blev ingen skola för mig idag, då ;/  Men imorgon så! Jag målade naglarna igår, och det blev inga chokladbollar ;(
Jag gick upp vid ett kanske eller aa jag glodde iväggen och i tv fast den inte va på, mamma kom in och ringde bup, och frågade va hon skulle göra, sen fick ja prata med Roita så jag ska till bup imorgon och prata, kommer bli en massa nice, så kommer missa matten (y) Det gör inget xD 
Idag va ja med Tessan, underbart! vi pratade och så där sedan ringde en kille ;O Blev skit chockad xD Men men, han är jätte snäll! Sedan började hon att plugga, men det gick ju inte så bra. Ja myste massa med Missy, hon är ju så liten och så sööööt! Sedan skulle ja hem, så ringde ja upp killen (a) Jag ville ju inte gå själv xD, han va snäll och pratade med mig :D Sedan kom ja hem, satte mig här.
Missy : <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!