Om 6 dagar har jag dig i mina armar <3

Nu funkar blogg.se som det ska, har gjort om sysslings blogg. Nu är ja pigg. Det är skola imorgon med ;/ INTE BRA! Men men, ja får leva ändå. Får se om ja orkar att gå till skolan imorgon, går ju en massa långt. Men men, tror att ja håller på att få migrän. INTE NU TACK! Men får se hur ja mår imorgon! Hade tänkt att göra om min blogg lite, men ja vet inte hur ja vill ha den. Ja vet inte hur ja vill att den ska se ut heller. Men det löser sig nog. Imorgon måste ja iaf köpa tågbiljetter till Kåtholm. Imorgon kanske blir att gå ut med blodsyster, beror på väder och hur vi mår! Ingen rolig online på msn heller. Ja vet inte vad ja ska göra för att bli trött, någon som har något? Ja vill sova, men ja kan inte eftersom ja är pigg som ett svin ;/ men men hoppas på att bli trött snart.
Allt ja kan tänka på är en person och den vet vem den är(a) 
Bjuder på en bild från någon friluftsdag!
Vänner det är tur att ja har er, utan er skulle ja inte stå kvar, ja lovar det skulle ja inte. Ni är fan bäst, ja säger det för sällan. Men ja älskar er, in och ut. Ni är verkligen helt underbara. Ni får mig att le när ja inte orkar mer. Ni får mig att skratta så det verkligen känns i magen, så man får glömma allt för ett ögonblick. Jag kan inte ha bättre vänner än er. Man brukar säga att ingen är perfekt. Men det är ni, ni är det. Ni är helt klart bäst. Alla minnen, ja kommer ihåg de. Alla gånger ja har mått dåligt så har ni alltid ALLTID funnits där för mig. Ingen av er har svikit mig, fast ja har svikit er. Jag säger förlåt för det, jag har varit en dålig vän. Men ja ska bättras. För om ja mister er så mister ja allt, då orkar ja inte mer. Det är ni som får mig att kliva upp på morgonen, det är ni som får mig att klara av dagen. Fan vad jag älskar er, ni vet vilka ni är <3


Puss på er ;***

Kommentarer
KaitoP

PUSSSS, finn här för dig <3

2009-10-23 11:34:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!